Web Toolbar by Wibiya rosyred -

What dreams are made of

24 maj.
Lunch hemma, slängde ihop zucchini, paprika, färska champinjoner, avokado och jordgubbar. Nyttigt med ack så mättande!



Åkte vidare till universitetet för två omgångar av svenska. Fick dock redan lämna andra gruppen vid 17.00 eftersom Polona och hennes syster Barbara skulle hämta mig. Vi åkte sedan vidare till arenan Stožice för en basketmatch (den slovenska basketligan). Det var inte fullt i hallen vilket var ganska skönt men hejklacken var, för att uttrycka mig på ett snällt sätt, för jobbig alltså! Mina öron har fortfarande inte återhämtat sig.

För övrigt, spännande match även om vi på förhand visste att ”vårt” lag skulle vinna. Hejade gjorde vi såklart på Olimpija från Ljubljana. Motståndarna var Helios från Domzale.

Oh, man! Nu är jag så trött. Har dragit på mig värsta förkylningen. Kan inte andas, svälja och tänka pga av den bultande huvudvärken. Kroppen känns som om den just blivit överkörd av ett tåg! Vad göra?? Ska lägga mig tidigt idag och förhoppningsvis är jag frisk och kry imorgon… eller inte! Följ med mig på detta spännande äventyr vid namn en ”sjuhelvetes förbannade förkylning deluxe lagom till just den tidpunkten på året jag absolut inte får vara sjuk”


Lovely words
Postat av: Polonca

I did it again...i 'cut off' you feet...sorry. ;) Love the pictures, of course and the no. 7 :))

2011-05-25 @ 21:25:10
Postat av: Polonca

I did it again...i 'cut off' your feet...sorry ;) Love the pictures, of course :) and the player no. 7 :)

2011-05-25 @ 21:27:02
Postat av: Polonca

I did it again...i 'cut off' your feet...sorry ;) Love the photographs, of course :) and the player no. 7 ;))

2011-05-25 @ 21:28:53
Postat av: Anonym

Yeah, no. 7 is my new idol! I wanna be just as cool as he is (or at least he pretends to be ;)

2011-05-27 @ 13:24:54

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0