Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"A friend is one of the nicest things you can have, and one of the best things you can be."


Dudes :) Var ute på förmiddagen och skulle klippa gräset. Mitt i allt, när jag kommit halvvägs lägger gräsklipparen av, min kära kompis vid namn Klippo, alltså när man börjar namnge sina prylar, då är det kärlek :) 
Fick panik i en sekund eller två, sedan kom jag på att det kanske bara var bensinen som var slut (trots att jag hade fyllt på innan jag började klippa). Så det var bara att sätta sig i bilen och åka ner till macken på jakt efter lite dricka till Klippo. Sprang in i affären när jag ändå var nere i samhället och köpte ingredienserna till cake pops (recept på g).
Väl hemma fyllde jag på bensinen och sekunden innan jag skulle dra igång Klippo ungefär som Jason drar igång sin motorsåg säger jag (ganska högt givetvis): Nä, nu JÄ-V-LAR!! Såg sedan att en av våra grannar stod intill vårt staket och plockade sina äpplen. Han tittade på mig och sa: fungerar den inte?
Men jojomänsan fungerade den :) Har aldrig gått fortare och lättare att klippa :)
När jag körde tillbaka Klippo till verandan kom Viggo fram och jag slängde ur mig (på svenska självklart, för här tänker man sig inte för): Jag vet inte vem jag älskar mest? Dig, Viggo eller dig, Klippo.
Och japp, grannen stod kvar vid staketet. Jag hoppas verkligen att han INTE hörde DET DÄR!
Hur pinsam kan man bli egentligen?

Förresten fick två så fina komplimanger från två olika personer när jag var nere i affären innan. Det gjorde min dag :) Går fortfarande runt och ler för mig själv och blir alldeles varm i hjärtat <3
Some people are just sparkling stars :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0