Web Toolbar by Wibiya rosyred -

AND AS IT FELL, YOU ROSE TO CLAIM IT

Set Fire to the Rain - Adele



Yo guys! Just wanna let you know I'm back.

Har hittills haft en lugn fredag, torsdag igår var lite småjobbig eftersom jag hade så ont i halsen hela dagen. Några jumbokoppar te med honung senare och mitt väsande läte som ska föreställa röst börjar sakta men säkert att avta.
Har i stort sett spenderat gårdagen med att organisera och "mappera" (nytt ord, betyder att man sätter saker i mappar) alla fotografier jag tagit under sommaren och lyssnat på härlig musik under tiden.
Älskar Adeles nya! Some amazing vibes there!
Idag ska jag ta itu med lite städning i huset, trädgården tar vi imorgon.
Ok, that's that!
Have a nice day.
xx

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0