Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Derive happiness in oneself from a good day's work, from illuminating the fog that surrounds us."


Okej, ni kommer ihåg att jag för inte så längesedan (i helgen rättare sagt) nämnde att jag såg fram emot att vara ledig i tre dagar!
Well, det sket sig direkt (ursäkta språket). Några minuter efter att jag yttrat (skrivit ner) dessa ord ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba på tisdagen (dvs idag) och jag gick till slut med på det. Så mina tre lediga dagar blev till en enda ledig dag! :) Inte mig emot egentligen, jag menar jag kan ju alltid säga nej!
Men jag trivs så bra på jobbet och gillar verkligen att jobba med mina arbetskamrater.
Så veckans planering ser ut som följande (bara så att ni vet när ni INTE ska störa mig, hehe, nädå stör mig så mycket ni vill! ;)

Tisdag 07.00 - 16.00
Onsdag 08.00 - 16.00
Torsdag 07.00 - 12.00
Fredag 08.00 - 12.00


Är ledig helgen... än så länge! Känner också att det är extremt gott att bara jobba till 12.00 både torsdagen och fredagen. När man kommer hem har man i stort sett hela dagen framför sig till allt annat som måste fixas och göras, och som ni vet finns det gott om den varan!


Ego - The Saturdays

Tänkte städa och gå igenom min garderob idag, men det får helt enkelt vänta för jag är helt slut! Himla "surt" är det också att en tredjedel av alla mina kläder och accessoarer befinner sig i Ljubljana, den andra tredjedelen i Portoroz och den tredje och sista här i Sverige!
Just like it's supposed to be...

Men ni vet ju att hösten närmar sig med stormsteg/redan är här och att det betyder: rejäl påfyllning av garderoben med massa nya, fina saker! :D

Ska koppla av nu med en dusch, lägga en ansiktsmask, lägga mig på sängen bland alla kuddar och med en filt upp till hakan, lyssna på musik, bläddra i tidningar, läsa och äta choklad.
Är väldigt noga med att endast äta godis och dricka läsklördagar (och ibland skippar jag även det) men just mörk choklad kan jag äta betydligt oftare. Alla vet att man blir glad av choklad och att det är bra för hjärtat.
Faktum är att choklad gynnar människokroppen på flera olika sätt. Och det tackar nog alla kvinnor för ;) Right??



Ha en bra kväll, vi hörs imorgon igen :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0