Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“Fashions fade, style is eternal and we are shaped and styled by what we love.”


Guten Morgen, Sonnenschein!
Har precis varit ute med Viggo och han skrämde slag på en pytteliten minatyr hund. Skämdes ihjäl i några få sekunder!

Tittade förresten på första avsnittet av Wild Boys igår. Den var bra! :) En av de bästa serierna hittills, inte långtråkigt en enda sekund och rikigt bra gjort från början till slut! :)

På kvällen när jag skulle ute med Viggo blåste det fortfarande rejäla stormvindar. I natt sov jag som en mumie i sin gravkammare, vet inte riktigt hur jag kunde vakna upp så pigg när jag såg att det regnade och blåste ute och tempen visade på 9 grader... ehhh!

Var inne på Burberrys sida innan och dreglade över deras nya trenchcoats från the Nude Collection.
Burberry är bäst! Så fort jag kommer tillbaka till Ljubljana ska jag till City Park/Emporium och kika hur Burberrys kapp-och jack-utbud inför hösten ser ut där borta :)
Men nu ska jag lägga dessa drömmar åt sidan och bläddra igenom senaste numret av Vanity Fair och Elle Interior istället :)
Min Cavalier King Charles Spaniel ligger redan på tidningarna och snarkar, då var det väl ingenting intressant i dem den här gången! :)

Därefter ska jag iväg ner till jobbet för att jobba i några timmar, återkommer kanske lite senare på kvällen.
Ha en fortsatt trevlig dag :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0