Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"One half of knowing what you want is knowing what you must give up before you get it. "


Zombie-time från 07.30 till 16.30.
Nädå, idag gick det oerhört smidigt, fort och lätt på jobbet. Timmarna bara flög förbi :) Tycker om att jobba på helgerna, inte bara för att det är mer betalt, men också för att det på något sätt är lugnare än på vardagarna. Är inget stort fan av dessa delade turer, då man jobbar från 07.00 till 21.30 och har bara några få timmar ledigt emellan. Men de långa dagarna, som jag jobbade idag tycker jag bra om.

Idag jobbade jag också med ett jättehärligt gäng och det gör ju oerhört mycket! :D Som sagt, en riktigt bra jobbdag med mycket energi, vaknade upp pigg, utvilad och glad på morgonen och det höll i sig hela dagen :)
Är dock helt slutkörd både i huvudet och benen nu, hehe.
Helgen ska jag avsluta med en bra film och samtidigt se fram emot tre dagars ledighet :) Känns nästan som en mini-semester :) Vad ska jag hitta på under dessa dagar?? Antar att fotografering och allt annat runt det kommer ta mycket av min tid i anspråk.
Inte mig emot :)

Ha en trevlig avslutning på helgen ni också :)


I brist på aktuella fotografier (har verkligen inte hunnit fota mycket i helgen!) grävde jag i mitt "arkiv" på notebooken och hittade lite photos med eiffeltornet och publicerar nu dessa (se även föregående inlägg) istället :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0