Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Our hearts are drunk with a beauty our eyes could never see."


Underbar vacker höstmorgon med solsken! Gick ut med Viggo på en kortare promenad bort till "skvättebäcken", där jag även passade på att ta dagens fotografier.
Har nu precis kommit hem från jobbet där jag jobbade i några timmar. Fick en jättegod gräddtårta med blåbär eftersom en av våra vårdtagare fyllde 90 år idag, hans döttrar hade bakat tårtan och den var lika god som alla deras andra som de bjudit oss på :)

Nu ska jag ner till samhället på lite ärenden.
Och så fick jag en fråga från en av er läsare vad för en aftonklänning jag skulle designa om jag fick chansen :) Hmmm, riktigt roligt :)
Ska fundera på det lite närmare ikväll, har redan ett par idéer på gång ;) Hör av mig när jag kommit på " the perfect ball gown á la Cinderella", hehe :D



Lovely words
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: åh, tack :)

2011-09-12 @ 20:07:27
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0