Web Toolbar by Wibiya rosyred -

SET FIRE TO THE RAIN



Har lyssnat på Set Fire to the Rain non-stop idag! Så bra!
Förutom detta så har jag även varit ute i trädgården en hel del idag. Varför växer gräset (och allt ogräs på grusstigen runt huset) så fort när det bara är jag som måste ta hand om det??

Igår drog jag förresten den lysnade slutsatsen att titta på House of Vax vore den absolut bästa idéen en fredagskväll.
Redan innan filmen börjat snurrade en och samma mening runt i huvudet: ingen bra idé, ingen bra idé...
Haha, fy vad jag hoppade till några gånger i soffan.
Ännu roligare blev det när jag skulle ut med Viggo på "kvällstoalett" och grannarna skrämde slag på mig. Helt plötsligt lystes deras garage upp!
Att titta på en skräckfilm när man är alldeles ensam hemma är aldrig en bra idé...


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0