Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"That which is striking and beautiful is not always good, but that which is good is always beautiful. "


Just checked out the new trench coats from Burberry Nude Collection ♥ Is it too early to write a Christmas wish list to Santa??

Ja, meningen från min Twitter säger väl allt! Är det verkligen för tidigt?? ;)
Hur som helst, värsta stormen rapporteras inatt och imorgon förmiddag. Det är "resterna" av stormen "Katja" som drar över våra trakter.
Tur är väl att man är ledig imorgon så man kan passa på att spendera dagen hemma (inomhus) med diverse mysgrejer, såsom att läsa under en go filt i soffan och med en kopp te i handen, spela piano, skriva, redigera lite fotografier (hann inte med alla idag) och en massa andra saker som man annars knappt hinner med! Jag ska fixa sommarens spellista imorgon :)

Poker Face (cover) - Pixie Lott


Ska försöka hinna göra cake pops imorgon också :)

Och nu som avslutning tänkte jag tjata lite om den absolut bästa saken som finns. Det är så gott att det finns inte. Så gott att man glömmer allt annat runt omkring!
L-a-k-r-i-t-s glass!
Det finns inte ord för att beskriva hur gudomligt gott det är! Har man inte provat på den glassen har man missat någonting stort! :)
Tittade på Idol auditions med en skål lakritsglass i näven för en liten stund sedan. Jag var så inne i glassen att jag inte ens såg ett tiotal auditions! Det ni, det är saker.

Och på tal om Idol 2011. Vad bra det är :D Haha, sitter och häpnar hela tiden, både för att vissa är så superbra att man bara gapar och för att andra är så superdåliga att man inte vet vart man ska ta vägen. Helst av allt vill man ju bara rusa dit och rädda människan! Bra TV är det i alla fall :D
En sak som jag stör mig på dock är Bard! Varför ska människan hålla på att kritisera andras stil och frisyrer?? När tittade han sig själv i spegeln senast?
Och hans jävla tjat om självförtroende hit och dit...
Men jag tycker fortfarande han är grym :)
Vilken dubbelmoral va?




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0