Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“The deep joy we take in the company of people with whom we have just recently fallen in love is undisguisable.”


Kom hem med huvudvärken of the year innan, var extra tufft och stressigt på jobbet idag.
Så det blir en tidig kväll för min del idag.
Har nu suttit och pillat på min nya design, designat ett stilcollage och tittat på "Halv åtta hos mig" med mamma under tiden.
Fick sådana cravings efter pilgrimsmusslor och räksoppa, så jag trodde att jag skulle käka upp datorn! Som sagt, jag skulle kunna livnära mig på endast skaldjur, fisk och avokado!
Och lakrits-glass ;)


Follow Me Down - 3OH!3 ft. Neon Hitch

Förresten, det trillade ner ett stort paket adresserat till mig i eftermiddags (här är de inte snabba på posten inte ;).
Fick smakprover på nyaste Sunsilk schampoo och balsam av Thomas Taw.
Tydligen så hade jag blivit utvald att bli testkanin!
Jaha, låter väl inte helt fel antar jag! :) Måste prova på dem så fort som möjligt för om tio dagar måste jag skriva en rapport och göra lite reklam för dessa produkter (ifall de fallar mig i smaken vill säga :)
Men om jag känner Sunsilk rätt, och det tror jag bestämt att jag gör, har använt många av deras produkter i flera år, så kommer detta inte bli någon besvikelse.
Vad exakt jag får prova på och betygsätta får ni reda på lite senare ;)



Lovely words
Postat av: ida

Ha en bra kväll med massa chips och popcorn!:D

kramis

2011-09-14 @ 21:53:56
URL: http://iiiden.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0