Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Let go of the past and go for the future. Go confidently in the direction of your dreams and live the life you imagined."


Jobbade från 07.00 till 12.00 + fick stanna kvar lite extra eftersom det blev lite mycket att göra precis när jag egentligen skulle gått hem.
Och japp, motorsågen i halsen körde igång med full speed när jag vaknade på morgonen! :) Huvudvärk har jag haft non-stop idag!
Just det, på morgonen när jag hoppade in i bilen på väg till jobbet (nu skyller jag på att jag är sjuk och helst inte vill cykla eller gå i höstrusket!) upptäckte jag att det var frost på vindrutan!!
Fick en smärre chock, gick ut och skrapade rutorna för allt jag var värd.

Efter jobbet har det rullat på här hemma. Åkte ner till affären för lite helg-mat-inköp, kom hem, gick ut på en promenad med Viggo där han slickade sönder en liten grabb, trodde jag skulle få en utskällning av mamman men hon tyckte det var så sött så... ehh, you don't wanna know where he's been! Nädå ;)
Bytte till 55 - 200 mm objektivet innan jag gick ut, men har man en hund som gillar att dra i kopplet så blir de flesta fotografierna suddiga så det spelar ingen som helst roll vad för superkamera och avancerat objektiv man har!
Dock har jag ett väldigt bra system för att kombinera hund och kamera. Det ser rent ut sagt för jävligt ut... men det funkar :) Jag ber bara till högre makter att inte någon ser mig :D Hahaha!

Har nu precis tittat på skräckfilmen "The Caller". Njaaaa...inget speciellt!
Nu ska jag ta med mig datorn, lite inredningstidningar, en bra bok, hunden och citron-mousse-choklad och bädda ner mig i sängen. Har en grym spellista beredd :) Ska föröska hinna med att klicka hem lite mineralsmink från en sida som jag fått tips om ska vara jättebra!

Och när jag ändå nämnde spellistan.
Varför. Har. Jag. Alltid. Tyckt. Att. The. Saturdays. Varit. Kassa??
De är ju hur grymma som helst! Riktigt bra tjej-låtar, typ medan man står framför garderoben, nyduschad och fräsch och letar efter den perfekta outfiten för dagen, solen strömmar in genom fönstren, allt är ljust, fräscht och städat i rummet! :) Medan man sminkar sig, fixar håret...
Älskar låten här under :) Ganska gammal vid den här laget och jag är bombsäker på att jag har hört den innan, för jag associerar den med något... kan bara inte komma på exakt vad??
London, kanske?? Norwich? Kent? Aldershot?


The Saturdays - Issues

Oh, well! Bädda ner mig i sängen var det ja! Ska hämta mamma på jobbet vid 21.00 och sedan gå och lägga mig ganska tidigt.
Börjar jobba tidigt imorgon igen, vid 7.00.





Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0