Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired."


Nyss hemkommen från det extremt korta arbetspasset :) 7.00 - 10.00.
Känns ganska bra men tanke på att man nu har hela dagen framför sig, har jobbat men får ändå njuta av en ledig dag :)

Nothing much happening today really, ska hålla på en hel del med mina fotografier en god stund nu på förmiddagen.
Organisera dem (känns som om jag gör det hela tiden!), kopiera och lägga dem i diverse mappar, redigera, välja ut vilka som jag ska beställa förstoringar på, exakt vilka som ska ingå i olika (framtida) projekt osv.
Oh, jag slänger så många fotografier så det nästan är kriminellt vid det här laget. Det räcker att jag hittar tre fel, sedan åker de ner i soptunnan. Många gånger går jag senare tillbaka och tittar vad exakt jag slängt och upptäcker fotografier som egentligen inte alls ska ligga där, eftersom de faktiskt inte är så jättedåliga!
Men det är väl i studens hetta!

Fotografering är det bästa jag vet! Det kombinerat med favorit musiken :D Får glädjekickar varje gång jag har någon helskön låt i öronen och samtidigt fotar ute i naturen, eller när jag sitter framför datorn och redigerar.
Jag är nämligen av den åsikten att allt blir bättre om man har musik till :) Musiken ger mig den där extra kicken eller inspirationen när jag verkligen behöver den.
Vissa dagar kan jag ta 100 fotografier på en penna och bli nöjd (till 99 %) med alla 100 st.
Andra dagar kan jag ha jordklotets vackraste utsikt eller byggnad framför mig och kan inte få till ett enda vettigt fotografi.
Haha, det är lustigt det där :)

Om mamma läser detta: Hej, hoppas allt är bra på jobbet och att ni äter gott ?? ;) Jag kommer och hämtar dig ikväll, bara så du vet!



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0