Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“Only great minds can afford a simple style.”


Förflyttar mig nu mellan mitt skrivbord och min soffa och tittar på modevisningen av Burberry's Prorsum Collection Spring/Summer 2011 och tänkte bara klicka in här på bloggen och dela med mig lite av mina tankar kring detta.
Oh, vad bra det är! Helt galet fint och classy, speciellt platsen där själva modevisningen hålls. Prorsum (de tre andra är London, Brit och Sport) kanske inte är min direkta favorit, men det finns en hel del inspiration att hämta där! :) It sure does!
Och musiken! De har ju på sin hemsida en rubrik vid namn Burberry Acoustic och där man hittar många brittiska artister som gör akustiska versioner av en av sina låtar, det var bl.a där jag hörde talas om One Night Only för första gången (och blev helt galen i deras musik). Deras bidrag Chemistry tycker jag är by far the best av alla Burberry Acoustic låtar.

Chemistry Acoustic - One Night Only

De körde låten nedan med ingen mindre än U2 under dagens modevisning. Riktigt, riktigt bra! :)
Everlasting Love



En dag ska jag sitta front row och ha kändisar både till höger och vänster och sedan direkt efter efterfesten rensa en hel Burberry butik! :D Bäst att börja spara 50 % av lönen redan nu ;) Hur freakin' mental skulle inte det vara på en skala? :)
Hoppet är det sista som överger en människa har jag hört ;)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0