Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Where you end up is not the most important thing. It’s the road you take to get there. The road is what you’ll look back on and call your life."


Nu blir det lite jobbsnack igen, jag vet att det börjar bli tjatigt och att vissa av er stör sig lite på det ;) Haha! Men det är så jag har haft det den här veckan. Bara en massa jobb. Pengarna jag tjänar nu kommer jag att använda till en massa roliga inköp och upplevelser när jag kommer tillbaka till Ljubljana, så det jämnar ut sig. Jobb nu, skoj senare :) Håll ut!
Chefen sa idag att jag håller på att bunkra upp med stålar inför hösten och julen :)

Skulle ha jobbat från 08.00 till 12.00 idag men den här jobbtiden förvandlades igår kväll helt plötsligt till 07.00 - 15.00. Fyra timmar extra säger man väl inte nej till, dock såg jag verkligen fram emot sovmorgonen som jag skulle ha haft idag...
Imorgon jobbar jag 14.30 till 20.30 vilket med andra ord betyder: tillfälle att sova ut på morgonen!!! :D

Idag lyser solen och det blåser kyliga vindar. En perfekt dag för en foto-promenad :) Ska bege mig ut lite senare, ska innan dess bara varva ner efter dagens jobb med filmen "Water for Elephants".
Och så måste jag sammanställa ett collage av två fotografier som jag tagit, ett från när jag började fotografera och ett som jag tagit nyligen för att kunna se hur jag utvecklats inom fotografering.
Ska sedan skicka iväg collaget och så får vi se vad som händer med det :) Rakt ner i soptunnan antar jag, exactly where it's suppose to be, haha ;)
Här nu gått runt i flera dagar och funderat på vilka två fotografier jag ska välja... och fortfarande inte kommit fram till något acceptabelt beslut :)

Men först: badrock, ansiktsmask och duschkräm med en doft av röda rosor :)




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0