Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Beacuse the power you think you have doesn´t mean anything to the people who care


Igår måndag, bilderna visar pretty much det jag gjorde. Läste också ut Historikern. Eftersom jag tyckte den var så oerhört bra, och bestämde mig redan efter första halvan av den att detta skulle bli min nya favorit, så fick jag begränsa mig till högst två kapitel per dag - för att jag på så sätt skulle kunna dra ut på den här fantastiska läsupplevelsen. Recensionen och info om boken kommer upp på bloggen så snart jag hinner få ihop alla intryck och tankar om den :)

För övrigt, vi tittade på De Tre Musktörerna igår kväll. Ojojoj, plötsligt kände man sig 10 år igen :) Trodde det skulle vara en ordentlig historisk film, men det var lite Narnia möter Stardust möter Asterix & Obelix. Haha, men klart sevärd! Har aldrig riktigt varit ett fan av Orlando Bloom, men i den här rullen var han lysande ;)




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0