Web Toolbar by Wibiya rosyred -

And when the world was on fire no one could save me but you, and I never dreamed that I need somebody like you


De senaste dagarna har jag jobbat några pass, plöjt igenom John Grishams böcker (jag kan allvarligt talat inte slita mig ifrån dem, jag har för övrigt alltid haft en tendens att sträckläsa när jag väl hinner) och jag har (banne mig!) power-walk-at varenda kväll tillsammans med Viggo, även när det varit blixthalt, snöat, blåst storm eller regnat ute.

Just nu är det en perfekt januari månad, precis som den ska vara! Lite lagom långa jobbpass med tillräckligt många lediga dagar för att vila upp sig mellan passen, en mjukstart på arbetsåret så att säga.
Ligga i soffan och framför kaminen och läsa, dricka te och äta chokladpraliner :)  
Ta sig en power-walk på kvällarna. Stå i köket, lyssna på musik, "leka" med råvaror och komma på nya recept.
Titta på filmer, följa den alpina skidåkningen varje helg, spendera tid med mamma, pappa och hunden...
Snöfall då och då, vackra soliga vinterdagar och rejäla stormvindar hör ju också till januari och i år är det inget undantag! 


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0