Web Toolbar by Wibiya rosyred -

These are a few of my favourite things...

Sötnosen #1


Känns att det kan vara dags att uppdatera musiklistan lite igen :)
Jag hittar så många nya underbara låtar varje dag, både gamla, nya och alla olika musikstilar, jag är då inte kräsen när det kommer till musik!
Därför publicerar jag musiklistorna här för att jag ska kunna gå tillbaka och "få tips" om någon bra låt som jag totalt glömt bort.
Bara de allra bästa laddar jag ner (lagligt, givetvis!) och har dem på datorn/ZEN-playern/mobilen osv. för om jag skulle spara precis alla skulle alla mina "musik-makapärer" explodera!

1) Where We Wanna Be - Ben Barnes
2) Calling You - Kat Deluna
3) Born this way - Lady Gaga
4) When the going gets tough the tough get going - Ben Barnes, Jessica Biel, Colinfirth
5) Let´s misbehave - Cole Porter
6) Monster - Lady Gaga
7) Bad Romance - Lady Gaga
8) Love Game - Lady Gaga
9) One Love - U2 ft. Mary J Blige
10) Bad Romance (cover) - Lissie
11) Born this Way (cover) - Ulrik Munther
12) Higher - Taio Cruz ft. Kylie Minouge
13) I can - Blue
14) With out Without You - U2
15) Sexbomb - Andy Caine (Easy Virtue)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0