Web Toolbar by Wibiya rosyred -

The rhythm's calling you

Ledig precis hela dagen idag, från morgon till kväll :)
Därför bestämde jag redan igår kväll att jag skulle titta igenom hela garderoben, alla hyllor, lådor och skåp och leta fram saker som kan behövas i framtiden/slash saker som jag totalt glömt att jag har som till exempel ett helt set med bläckpennor i alla sorters pudriga och krämiga färger, tänk er ett skinande vitt skrivbord med vit dator, vit datormus, vita block, lite svart-vita fotografier i vita ramaroch så ett ställ med dessa pennor i mjuka färger :) Note to yourself, Vicki! 
Och så letade jag fram saker som ska slängas illa kvickt!

Laddade (lagligt, givetvis!!) även ner massa låtar som jag inte haft tillfälle att göra fram tills nu och har hållit på en lite stund nu med att flytta runt dem mellan alla spelningslistor på datorn och överföra till min ZEN-player och mobil.
Min Spotify fungerar tyvärr inte, vet inte vad som är fel! Får ta och titta närmare på det en liten stund någon annan gång. Jag håller mig för det mesta på Youtube och saknar därför Spotify inte så värst mycket som vissa andra...

Bästa låten just nu: Calling You - Kat Deluna. Jag ÄLSKAR den! Den låten är så typiskt jag, jag blir alldeles euforisk när jag hör den, det är min drog. Det finns inte ett enda fel i den låten; melodin, rytmen, soundeffekterna, låttexten, Kat Delunas röst...precis allt är PERFEKT!
Låten är bland annat med i filmen En shopaholic med Hugh Dancy och Isla Fisher. Den filmen kan jag se hur många gånger som helst :) Och böckerna ska vi inte ens prata om! :)



1) Kat Deluna - Calling You
2) Usher - DJ got us falling in Love
3) Gwen Stefani - Cool
4) Julianne Hough - Is that so Wrong
5) Cascada - Evacuate the Dancefloor
6) Lady Gaga - Born this way
7) Lady Gaga - Monster
8) Britney Spears ft. Lady Gaga - Quicksand
9) Ballas Hough Band - She was the one
10) Ballas Hough Band - Do it for you
11) Cheryl Cole - Fight for this love
12) Cheryl Cole - Parachute
13) Blue - You make me wanna
14) Blue - I can
15) Bruno Mars - Grenade
16) Cascada - Truly, madly, deeply

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0