Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Your life is a movie

Ok, detta är en liten note to oneself!
Filmer som jag bara måste se innan sommaren. Vissa har jag sett men är så bra att de måste ses igen, andra är gamla men jag har inte haft tillfälle att se dem än och en del är såpass nya att de inte har kommit ut än!

1) Killing Bono (Ben Barnes)
2) Easy Virtue (Ben Barnes, Colin Firth)
3) Dorian Gray (Ben Barnes, Colin Firth)
4) The King´s Speech (Colin Firth)
5) A single man (Colin Firth)
6) Robin Hood (Russel Crowe)
7) Agora (Rachel Weisz)
8) Pope Joan (David Wenham) - Boken har jag läst så många gånger att jag kan den utantill vid det här laget ;)
9) Little Red Riding Hood (Amanda Seyfried)
10) How do you know (Reese Witherspoon)
11) Burlesque (Cher, Christina Aguilera)
12) Water for Elephants (Cristoph Waltz, Robert Pattinson)
13) The warrior´s way (Geoffrey Rush)
14) The Eagle (Donald Sutherland)
15) The Rite (Anthony Hopkins)
16) Locked in (Ben Barnes)
17) Narnia: Prince Caspian (Ben Barnes)
18) Narnia: THe Voyage of the Dawn Treader (Ben Barnes)
19) Not since you (Will Estes)
20) Crazy, Stupid, Love (Ryan Gosling)



Haha, klockrent! :) 1:48 :)
Här blir det inga tråkiga kvällar kan jag tala om ;) Nu måste jag bara skaffa imig "det rätta folket" som vill kolla på filmerna med mig!


Ok, jag visste att denne Ben Barnes kunde sjunga och att han sjöng flera av sångerna i Easy Virtue samt tävlade i den brittsika melodifestivalen med bandet Hyrise...men det här! Är det någoting han INTE KAN göra?! :) Allvarligt?

Jag vet att jag sagt det här innan, typ i november...men den här männsikan kan verkligen vara varenda ens förebild! Han är intelligent, talangfull, ambitiös, sofistikerad, väluppfostrad, världsvan, riktigt riktigt snygg om inte en riktig manlig skönhet, verkar vara otroligt snäll och alltid med humöret och energin på topp, står med båda benen stadigt på jorden etc. etc.
Gud måste verkligen haft en toppendag när han skapade Ben Barnes!

Lyssna på denna versionen också: http://www.youtube.com/watch?v=hsMmlPWX7As
Min svaga punkt, my weak spot, det som fyller mina ögon med tårar är vackra låtar. Det spelar ingen roll om melodin är vacker, texten berör eller om sångaren/sångerskan har en gudomlig röst...den rätta låten kan få mig att störtlipa direkt! Det här är en sådan...rösten, oh denna röst!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0