Web Toolbar by Wibiya rosyred -

DAY-DREAMING WITH YOU

Chemistry (Acoustic) - One Night Only



Idag fyller min mamma år. Ett stort grattis och en megakram till VÄRLDENS BÄSTA MAMMA (nä, jag överdriver inte!).
Hoppas du får en helt underbar dag nere vid kusten och sommarvärmen :) Love you!

Sitter nu och lyssnar igenom One Night Onlys senaste skiva på Youtube. Ehh, det är fortfarande grymma men oj, oj, oj vad de these days låter som Melody Club, Coldplay... 
But I still love it! 
Jag ska göra en spellista med de bästa låtarna med ONO och posta den sedan här på bloggen, eftersom det var några på jobbet som undrade vad för musik jag lyssnar på när jag kör bil :) Hahaha!
Har också bläddrat igenom senaste numret av Elle Interiör som jag införskaffade häromdagen.
Jag skulle vilja fotografera för sådana tidningar. VOUGUE-, ELLE-, VANITY FAIR - Interior design.
Först, för några år sedan började jag fotografera natur och byggnader och kände att det var det jag älskade som mest, men nu på senare tid har mat, inredning och design tagit över mer och mer.
Största drömmen skulle vara att ha något fotografi publicerat i tidningarna National Geographic (nature, wildlife) samt världskända och "tunga" inredningstidningar.
Like that´s ever gonna happen!! Då får jag först gå några miljoner kurser i dubbelt så många år, och hur stor är egentligen chansen att ens fotografi blir valt att medverka i sådant (dröm)projekt??
Nä just det! Som sagt, det skulle vara en DRÖM med stort D.

Andra planer för den här dagen: har lite smått och gott att göra, som att titta på film med min syster (en sista gång tillsammans), laga lite mat och svara på lite mail innan klockan 15.00 då jag åker iväg för att jobba fram till 21.00.
Återkommer lite senare på dagen.
Ha det!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0