Web Toolbar by Wibiya rosyred -

THIS IS OUR WORLD


Har varit borta från bloggen ett tag nu, har nämligen haft mycket att göra. Den här veckan är det jobb från morgon till kväll som gäller (den kända slav-veckan). Dessutom har jag känt att jag behöver lite paus från bloggandet, så jag har helt enkelt tagit "ledigt" i en vecka.
Men fotat har jag en del, så fort tiden och energin funnits där (dvs innan klockan 06.00 och efter 22.00).
Kommer tillbaka med nya krafter på tisdag. Är ledig både den dagen och måndagen, som jag ska spendera i sängen/soffan och bara vila upp mig ordentligt inför slutspurten av det här årets sommarjobb (tre veckor kvar + lite extra pass två veckor därpå = 5 veckor kvar!!)

Ha en fortsatt trevlig lördag. Jag ska nu tillbaka till jobbet och kämpa fram till 21.30.
Imorgon är det ett delat pass som gäller igen (07.00 - 10.30 + 14.30 - 21.30)... jooooy...
Remixen av världens grymmaste låt med kanske den grymmaste gruppen just nu, direkt efter den engelska indie-rock gruppen One Night Only med George Craig i spetsen (den rösten alltså!) ;)
That´s classy music!
Foster the People - Pumped up Kicks

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0