Web Toolbar by Wibiya rosyred -

JUST MAYBE WE'LL MAKE IT


Ok, bara för att jag råkade säga att vi har haft fint väder hittills i augusti, spöregnar det ute idag bara för att straffa mig. Jaha, man kanske inte ska ta ut segern i föskott!
Mina sista ledig dag, sedan börjar jag jobba igen. Mitt sommarschema tog ju officiellt slut i förra veckan, men jag jobbar lite extra i tre-fyra veckor till.
Mer än så har jag inte att säga faktiskt... tog lite fotografier innan. Gick runt i huset och letade efter de perfekta motiven/föremålen.
Och just det ja! Hittade när jag städade i en av mina byrålådor igår en scrapbook från New York + mycket annat som vi får ta i nästa inlägg ;)
Vi hörs senare ;)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0