Web Toolbar by Wibiya rosyred -

LIFE GOES UP AND DOWN AND AROUND

Daydream - One Night Only

De har verkligen ändrat på sitt sound. Vet inte om jag tyckte det var bättre förr, hursomhelst they still rock like no one else!


Ska bege mig till jobbet om en timme. Sitter just nu i soffan i vardagsrummet tillsammans med min syster och kollar på "Bring It On". Vi tittade på den här filmen som galningar för ganska många år sedan. Lite halvtöntig nu, men fortfarande så jäkla rolig :) 
Kommer ni förresten ihåg "sockerfrukosten" som jag pratade om häromdagen? På det sista fotografiet ser ni vad som låg på våra tallrikar den morgonen.
Jag är fortfarande mätt såhär två dagar efter :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0