Web Toolbar by Wibiya rosyred -

PEOPLE SAY I ONLY HEAR WHAT I WANT TO HEAR

You and Me - One Night Only

Ok, snabba ryck nu. Efter en morgonpromenad bort till Kroksjön och efter att ha suttit en bra stund med diverse småfix, som att kolla igenom alla räkningar, skicka ett viktigt mail till pappa, fylla i min tjänstgöringsrapport för augusti månad och kolla att alla tider stämmer ska jag nu snart iväg ner till jobbet för att jobba 16.30 - 21.30.
Hann också läsa en stund innan tillsammans med bästa Ben & Jerry's. Den har jag haft i frysen hur länge som helst nu... eftersom det är mörk choklad med chokladtäckt caramel-crunch och kokos är den väldigt mättande. så det blir bara några skedar då och då!
Med det här tempot kommer jag att äta samma glass fram till jul...

Igår åskade, blåste och regnade det så in i norden. Vid 11.00 tittade jag ut genom fönstret på jobbet och det var totalt kolsvart ute, har aldrig varit med om något liknande! Vi trodde att det var en solförmörkelse först, för från att vara mulet ute gick det över till att vara beckmörkt på en sekund, som om det helt plötsligt hade gått från morgon till natt. Som om solen helt plötsligt slocknat! Då svischade faktiskt alla naturkatastrof-filmer föbi i huvudet på mig... ush, riktigt obehagligt var det!
En sekund senare gick strömmen (kom dock tillbaka ganska snabbt). När jag åkte hem vid 21.30 var det så svart ute att jag knappt hittade bilen på parkeringen. Jag skojar inte!! Tydligen så hade alla lampor intill byggnaden/parkeringen slutet att fungera!

Idag är det bättre :) Solen skiner för allt den är värd och temperaturen ligger runt 20 grader. Dock så blåser det fortfarande så det är ändå kyligt ute.

Vi hörs imorgon igen. Ha en trevlig avslutning på helgen :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0