Web Toolbar by Wibiya rosyred -

SPEAK HOW YOU FEEL SO THAT THE WORDS SOUND REAL

All I Want - One Night Only


Jag vet, jag vet att jag tjatar om One Night Only hela tiden. MEN! Hur kan jag låta bli när deras musik är så fantastiskt awesome?!
Det är någonting speciellt med den här musiken. Den pumpar ut positiv energi i varenda cell i min kropp!
Bon Jovis musik har ju haft den inverkan på mig innan, men nu har ONO tagit över! Helt och hållet!
Jag har inte ens någon favorit låt (även om jag har påstått annat) eftersom jag inte kan välja en som är bättre än alla andra de har gjort! :)
Och det är inte bara soundet, det är låttexterna, rösterna eller rösten (THE voice of George Craig), dessa gossars musiktalang, deras sätt att hantera sina musikinstrument!
Magic
!
I absolutely love everything One Night Only does.


Nu ska jag iväg och jobba en liten stund från 15.00 till 21.30. Har inte jobbat på fem dagar och det ska bli göööörkul att komma tillbaka och se alla arbetskompisar igen, jobbar med ett jättehärligt gäng ikväll (bara tjejer i min ålder) så det blir nog en lugn och rolig jobbkväll ;)
Vi hörs imorgon!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0