Web Toolbar by Wibiya rosyred -

YOU CAN DANCE, JUST DANCE ALL NIGHT LONG


One question to my parents:
Vad vill far och mor min att jag gör av alla biljoner äpplen som jag plockade idag?
Hälften ungefär ligger under äppelträdet, antingen halvt uppätna av skator och kråkor medan resterande hänger kvar i trädet.
För var dag ramlar det ner sisådär tio stycken (och jag slänger alla dessa i komposten varje morgon) så idag tog-jag-tag-i-saker-och-ting och plockade ner alla äpplen!

Vad ska jag göra med dem?? Tänkte göra en paj, äppelknyten och kanske försöka mig på att göra lite äppelmos...men det återstår ändå en triljon äpplen! Ska jag kanske köra ut dem till djuren i skogen?
Och från en trädgårdsak till en annan: ska jag plocka de svarta vinbären som hänger kvar på busken, likså de röda vinbären och om ja, vad gör jag med dessa?
Det är er trädgård, mamma och pappa, ni bestämmer! ;)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0