Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Under the coconut tree we stay



Har jobbat ett par dagar nu och när jag kommit hem varit helt slut! Ledig denna helg i alla fall, som jag ska utnyttja till max med att lata mig i solen. De har lovat fint väder...men eftersom vi befinner oss i Sverige så kan det betyda det motsatta!
Oh well, only time will tell.

Polona, the cheese cake recipe is on it´s way ;)

Har gjort i ordning lite spelningslistor på min ZEN-player att ha i solstolen.

1) Baby you´ve been on my mind - Dylan Singh
2) Existence - Kevin Max
3) You make me smile - Uncle Kracker
4) It´s beginning to get to me - Snow Patrol
5) California King Bed - Rihanna
6) Best Thing I Never Had - Beyonce
7) Rolling in the Deep - Adele
8) Mr. Saxobeat - Alexandra Stan
9) I Wanna Go - Britney Spears
10) Stereo Love - Edward Maya ft. Vika (jag vet, från stenåldern!)
11) In my Head - Jason Derulo (...ännu äldre...)
12) Teenage Dream - Katy Perry
13) Last Friday Night - Katy Perry (bästa musikvideon ever! ;)
14) Starstruck - 3OH!3 ft. Katy Perry
15) My Passion - Akcent
16) Coconut Tree - Mohombi ft. Nicole Scherzinger

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0