Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Independet, smooth and confident, always in comand

30 grader idag! Min syster och jag tänkte att det skulle vara en bra idé att träna lite tennis i trädgården... det var ingen bra idé. Dessutom provade jag mitt nya rack för första gången och jäklar, det kommer att ta tid att vänja sig vid det. Inte alls lika "mjukt" som mitt andra i Portoroz!
Jag hoppas verkligen tiden i sommar kommer att räcka till lite tennis med hela familjen! Mamma och pappa ska, när de väl åker om en månad, spela nere i tennisklubben i Portoroz... vissa har det bra, medan andra får jobba hela sommaren!
Fast det är inte så illa det heller, tjäna pengar är ju grymt roligt ;)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0