Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Life is a painting, choose your colors wisely

Sitter och lyssnar på Existence av Kevin Max och försöker organisera och sätta alla fotografier i mappar från våren och början av sommaren i Slovenien. Alldeles för många fotografier...men någon dag i framtiden kommer jag att ge mig själv en klapp på ryggen när jag insett hur väl jag dokumenterat mitt liv ;)
Hahaha...

Resten av familjen sitter framför TV och debatterar om min brors födelsedag i veckan som kommer.
Ohhh, jag har inte köpt något än! Vad kan en 24 årig (snart) grabb vilja ha av sin syster?
Jaaahaaa, fick höra att kvinnor inte kan köpa slipsar (blir fiasko varenda gång), parfym, teknikgrejer etc.
Mission impossible??


Lovely words
Postat av: thess, mamma till savannah

Hej! Detta kanske låter som en lite konstig fråga, ramlade in på din blogg efter en google-sökning. Vad jag förstår så kommer du från Slovenien och spenderar tid en del tid där? Skulle du kunna berätta lite (om du vet något) om hur människors fritidsvanor/fritidsintresse ser ut, rent generellt, i Slovenien? Vad är vanligt att man sysslar med? Både som barn och vuxen. Jag läser just nu Fritidskunskap och undersöker fritid i olika länder. Det spelar ingen roll om du väljer att svara på mejl eller som en kommentar på min blogg. Tack på förhand! / Therese

2011-11-21 @ 15:58:30
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0