Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I know who I am. I´m your biggest fan

Några av fotografierna som jag tog i Bohinj, Bled, Piran och Ljubljana förra hösten. Funderar på att forstora upp dem rejält och rama in dem i några snygga ramar. Och sedan ha dem på väggen. Tycker peronsligen det är snyggare med svartvita fotografier på väggarna än t.ex. målningar!
Men smaken är ju som baken...

Mina två absoluta favoriter bland dessa är det avlånga från Piran (längst upp till vänster) och det "mystiska" fotografiet från Bohinj (längst upp till höger).
Btw, det från Bohinj är med och tävlar i en internationell tävling som hålls av en resetidning från England. Blev inbjuden att delta i tävlingen i mars och skickade då in färg varianten av fotograifet.
Det första jag tänker på när jag ser det är Sagan om Ringen, vet inte ens exakt varför ;) 
Andra tanken som slår mig är "Slovenien är så oerhört vackert". 

Oh, drömmen skulle vara att åka runt i hela Slovenien, och besöka i princip varenda liten glänta, bäck, gata osv. och bara fota, fota, fota!
Fotografer som reser runt i världen och fotograferar den ena vackra platsen efter den andra har enligt mig de absolut bästa jobben!
Ett fotografi publicerat i National Geographic samt fotografera och skriva en bok om den slovenska naturen skulle vara en dröm...

Jag är ju som sagt väldigt kritiskt när det kommer till fotografier jag har tagit själv. Jag hittar ALLTID minst ett fel och stör mig såpass mycket på det att jag inte ens kan titta på fotot, utan gömmer undan det i en mapp.
Vissa säger att jag är knäpp.
Jag säger att jag är realistisk!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0