Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I wish you would ask me how I feel

En perfekt låt för när man ska upp tidigit och har en massa saker som ska göras under dagen.
Energi-kick i ordets rätta mening.



Just nu har jag avslutat ett kapitel i min nya novell som jag håller på att skriva (måste ju göra av med all fantasi jag har!) Den kommer att bli dunderskön...förhoppningsvist! ;) Inte för att jag planerar att få den publicerad eller något, men det är ju så förbaskat roligt att skriva och låta fantasin flöda. Fingrarna bara sveper över tagentbordet, hjärnan går på högvarv och voliá så är ett kapitel färdigskrivet ;)

Får inte glömma att ladda batteriet till min Nikon systemkamera också eftersom jag har en känsla av att jag kommer att behöva den senare i eftermiddag/på kvällen :) Kan inte säga mer än så ;)

Och så skulle jag bara vilja be ett par personer om en liten tjänst. Kan ni vara så vänliga att sluta tjata och trakassera mig med prins Harry. Det är redan uttjatat så...ge er, okej?
Det var roligt de första tusen gångerna, men jag har aldrig i hela mitt liv (inte en enda gång!!) ens antytt att jag skulle vara intresserad av honom.
Ja, jag kan erkänna att jag tycker att han är snygg och verkar vara en riktig lustigkurre, men det är också allt! Och jag vet också att det är roligt att reta mig men nu får det faktiskt vara nog!
Btw, Polona: dina sms angående detta tema var ytterst roliga så det här är absolut inte riktat till dig :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0