Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for.”


God kväll på er!
Har precis kommit hem från jobbet. Puh det var verkligen en lång dag! Tur att jag tog bilen, vid 19.30 var det kolsvart ute. Känns alltid skönt att kunna ta bilen hem när det är mörkt och kallt ute. Inte för att jag är mörkrädd eller inte har varma jackor och så, men efter att ha jobbat hela dagen och gå genom alla korridorer till utgången, att då veta att bilen står på parkeringen är en känsla som är ganska svår att slå :)
Haha, det låter helknäppt :)

Imorgon är jag ledig. Måste vara det, får inte jobba även om jag hade velat det eftersom jag redan jobbat för många dagar i sträck! Det känns både i kroppen och huvudet kan jag tala om!
Får väl se vad jag hittar på imorgon :)

Jag ber om ursäkt för de här extremt tråkiga inläggen! Jag har verkligen inget liv just nu.
Räknar med att detta kommer att ändras så fort jag kommit tillbaka till Ljubljana. Huvudstad ni vet och en massa roliga saker att uppleva och se 24 hours a day, seven days a week!
Så håll ut!


Lovely words
Postat av: ida

fin bild!

2011-09-24 @ 21:25:27
URL: http://iiiden.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0