Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"For every beauty there is an eye somewhere to see it. For every truth there is an ear somewhere to hear it. For every love there is a heart somewhere to receive it."


En helskön dag på jobbet idag med start vid 07.00 och avslut vid 12.00. Så skönt att komma hem och ha hela dagen framför sig, speciellt en dag som denna! :) Solsken och riktigt behagliga hösttemperaturer :)
Lutar nog mot en promenad senare med hund och kamera. Och cake-pops på kvällen :)

Har precis nu klickat hem några olika prover på mineralsmink (så att jag får prova mig fram och hitta det perfekta) hos ett företag på nätet som jag blivit tipsad om! Får väl se om det når upp till mina förväntningar. 





Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0