Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Love is the condition in which the happiness of another person is essential to your own."


Huh, hur stor tur kan man ha egentligen? Gick ut med Viggo på en morgonpromenad till Kroksjön så fort jag såg att det slutat att regna och solen tittade fram. Klarblå himmel hela promenaden. Men i samma sekund som Viggo och jag kommit innanför dörren vräkte regnet ner och det blev helt svart på himlen!
Tuuuur
med tanke på att jag hade med mig min kamera :) Och nu är det faktiskt officiellt! Jag kan inte leva utan min Nikon <3
Än så länge har jag inga planer på att byta ut min D3000... men inom en inte allför avlägsen framtid ska jag uppgradera mig till Nikon D3 (eller de nya som kommer ut på marknaden titt som tätt); Nikon D3X, Nikon D3S etc.

Så här skrev fotogurun Ken Rockwell: "The Nikon D3 is the best camera ever made by Nikon". Hela "Nikon D3 review" hittar ni här.
Han verkar veta vad han pratar om, i alla fall har han en del radikala åsikter om saker och ting. Jag har läst kommentarer om honom som verkar antyda att han bara är en clown och inget att lita på.
Fast medan vi andra puckon funderar huruvida han är en guru  eller inte så skrattar han nog hela vägen till banken.
Jag litar på det han skriver i alla fall och funderar jag över något så vänder jag mig till hans sida på nätet :)
Tack för tipset, pappa :)

Ah, nu är solen framme igen. Weird! Dags att dra på sig stövlarna och gå ut i trädgården. Sista touchen nu....


It's about time - One Night Only






Lovely words
Postat av: CJ

Härliga höstbilder! :)

2011-09-13 @ 14:52:20
URL: http://cjs.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0