Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending."


Alltså jag lyssnar fortfarande på Mai's Space med Pop Levi (den hittar ni här), jag kan inte låta bli att skratta samtidigt. Kan inte riktigt bestämma mig för om det är en bra eller en dålig låt.
Jag antar att den måste vara bra (superbra?) eftersom jag lyssnat på den hela dagen :)
Haha, W H A T  I S going on here??

Från en sak till en annan. Nu ska jag ställa mig i vardagsrummet och stryka lite kläder (tvättade ett berg á la K2 i helgen!) och titta på en bra film. Några tips?? Tror vi skippar skräckfilmerna idag ;)
Annars kan jag ju lyssna på Mai's Space :D Bra avslutning på helgen or what? :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0