Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"My dog, he looks at me sometimes with that look, and I think maybe deep down inside he must know exactly how I feel."


Två fotografier på en bedårande varelse.
2004, första dagen som medlem i vår familj, inte ens åtta veckor gammal :) Liten, sprallig och det sötaste som fanns med sin lilla runda mage!
Och idag; en vacker, snäll och glad hund :) Tiden går så fort!
Viggo är det bästa som finns, han förgyller varenda en av mina morgnar när han kommer inspringade i rummet med svansen som en helikopter, överlycklig över att se mig igen efter några enstaka timmar.
När han, när vi är ute och går stannar till, tittar upp på mig och skäller i några sekunder, som för att berätta hur glad han är, och sedan fortsätter att gå, svansen hela tiden som en liten elvisp :)
När han hoppar upp på soffan och lägger sig tätt brevid mig eller när han, medan jag vilar lägger sig nos i min armhåla eller på min hals.
Alla de har små sakerna gör att jag älskar honom så mycket!
Jag och min familj har så många underbara minnen tillsammans med den här lilla krabaten, varje dag görs ett nytt oförglömligt :D
Hundar är verkligen människans bästa vänner.
De älskar dig för den du är, villkorslöst!
Och vet ni vad forskarna har kommit fram till? En hundkram om dagen är bra för hälsan :)



Lovely words
Postat av: Luciana Miranda de Carvalho

Your dog is so beautiful .... which his race?

2011-10-08 @ 21:39:59
URL: http://www.lucianamiranda.com.br
Postat av: Luciana Miranda de Carvalho

Your dog is so beautiful .... which his race?

2011-10-08 @ 21:40:34
URL: http://www.lucianamiranda.com.br

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0