Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“Words make you think a thought. Music makes you feel a feeling. A song makes you feel a thought.”


Har gått runt och lyssnat på den här låten non-stop de senaste dagarna.
Jag älskar Diana Vickers röst! Tycker helt klart hon skulle vunnit X-factor 2008.
Dido lyssnade jag också mycket på i mina yngre dar, speciellt White Flag. Köpte hennes CD när den kom ut för ett x-antal år sedan.
Tycker dock att Dianas version är så mycket bättre. Så otroligt bra! :) Älskar hennes röst.
 

Diana Vickers - White Flag

Jag måste medge att jag har den senaste tiden (året) blivit alltmer kräsen när det kommer till musik. Numera lyssnar jag helst på artister som har dessa lite mer orginella och speciella röster, såsom Diana Vickers, George Craig (One Night Only), Adele, Pixie Lott, Duffy etc. Och låtar med texter som faktiskt förmedlar någonting, en känsla, ett budskap.
Soul och Indie pop/rock är det som ligger mig varmast om hjärtat. Och arister med otroliga och speciella röster!


Lovely words
Postat av: iiiden med 3 i

hoppas du får en bra dag :)

kram!

2011-09-29 @ 10:08:19
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Beauty Tools

Sv: Tack så jättemycket, det glädjer mig :)

2011-09-29 @ 12:00:31
URL: http://beautytools.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0