Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears, we dance for hopes, we dance for screams. We are the dancers, we create the dreams.”


Tack ännu en gång för alla gratulationer :D


Ok, if I was to say that this is my absolute favourite music video and that I really, I mean r e a l l y dig the moves... what would that statement say about me?? :D
Music is what feelings sound like! Some pretty cool feelings in that video, or what?
I seriously   l o v e this!

Har städat och slängt, sorterat, organiserat och rengjort en massa saker idag på förmiddagen, så nu känns det extra fräscht i rummet.
Som ni ser har jag lite för många datorer, men det beror på att jag har den ena stora till fotoprogram (Photoshop, Lightroom, Picassa, Gimp, you name it!), den andra stora till att skriva samt internet och den lilla notebooken till internet och allt annat som inte har med fotografering eller skriverier att göra. Musikprogram och listor finns dock på samtliga.
Hade jag haft allt på en och samma dator hade den krashat efter två sekunder!
That much is true!


Ska strax iväg ner till samhället och fotografera sjön mitt i centrum och vår vackra kyrka mittemot :)
Solsken, "dramatiska" moln och vackra färger på träden. Det kan inte bli mycket bättre än så här! Min kamera kommer att bli överlycklig :D Det förtjänar den efter all slit...

Och på tal om slit. Har inte jobbat på lite mer än en vecka, men imorgon drar det igång igen. Jobbar 7.00 - 10.00 + 14.30 - 20.30.
Pretty sweet, huh? ;)






Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0