Web Toolbar by Wibiya rosyred -

And if there is a small piece left of us, somewhere in the battles we have lost, because this is where my heart takes over


Ja, jäklar ja! Nu är det vår på hög nivå här :) Strålande solsken, behagliga 10 - 15 grader, fågelkvitter... Och eftersom vi alla vet att man inte får i sig tillräckligt med D-vitamin om man bor i Skandinavien, så passade jag på att sitta ute på verandan i tjugo minuter och sola lite.
Eller ja, det var väl mer att sitta fullt påklädd med solen rakt i ansiktet och samtidigt försöka läsa morgontidningen utan solglasögon...
Eftersom a) jag glömde att ta med mig mina favorit brillisar från Slovenien, b) de som jag tog med mig gick sönder i förra veckan (inte mitt fel!), c) de som jag hittade på mitt rum igår köpte jag omkring 1475 och skulle falla ner död av skam om någon såg mig, och d) är alldeles för lat för att rota igenom hela huset på jakt efter ett par normala som faktiskt kan ligga i någon låda (som jag totalt glömt bort att jag ens har).
Jaaaahaaa....

På tal om något helt annat. Gjorde en underbart god lunch igår. Stekt kycklingfilé med persilja (det är det svarta på bilden), potatisaallad, isbergssallad, söt och härligt len senap och finhackad stekt lök.
Jag doppade en bit kyckling först i senapen och sedan i löken.
En fantastiskt smakupplevelse, jag ger den tio poäng :) 
Börjar allvarligt bli knäpp efter alla sedda Halv åtta hos mig avsnitt.
Det lär väl inte ta så lång tid innan jag sätter igång och börjar prata med Helge Skoog och guida honom och hela det svenska folket genom min matlagning, step by step - redan nu kan jag höra hans klipska kommentarer när jag står vid spisen... INTE. OKEJ. PÅ. NÅGOT. SÄTT. ALLTSÅ.






Lovely words
Postat av: AnnaMalin

Sv: Eller hur, jag håller med! De är underbart fina.

2012-02-25 @ 15:24:32
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

Gott med kyckling :)

2012-02-29 @ 15:36:05
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0