Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Love is like war - easy to start, difficult to finish, and impossible to forget


Puh, har inte varit inloggad här på några dagar nu, let alone hunnit med att skriva något inlägg eller publicera bilder, har en hel del på lager. Så jag måste ta igen detta lite nu.
Dessvärre har jag ingenting intressant att skriva om, eh... så... ja just det, jag kan ju ta chansen och berätta om senaste boken som jag läst. ´Veronika bestämmer sig för att dö´ av Paulo Coelho, som utspelar sig, hör (läs) och häpna, i Ljubljana, Slovenien. Vet inte om man ska ta det som en komplimang i och med att boken handlar om dårar och mentalt sjuka!

Den boken gjorde mig bara smått förvirrad. Don´t get me wrong, jag är grymt imponerad av Coelho och han har bra livsfilosofier, tankar om döden och analyser av människors själar, men den här boken med alla sin utläggningar och frågeställningar om vad som egentligen är normalt och vad som är onormalt har satt en oroande känsla i mig att jag kanske trots allt kan vara lite mentalt labil. But hey, we all are! :)
Om man nu ska tro Coelho...




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0