Web Toolbar by Wibiya rosyred -

The strongest love is the love that can demonstrate its fragility


Söndagskväll och jag ska dra på mig vantarna och gå en runda med hunden, kanske hälsa på grannarnas hästar också - måste bara ta mig över en bit skog, en mur, en åker och en bäck först - eller så går jag bara runt allt detta på en skogsväg ;)
Kollade på hästhoppning igår kväll med en hund framför storbildsteven springandes från ena sidan av skärmen till den andra och skällandes som en idiot.
Konstigt, när han ser hästar på TV är han modigheten själv men när han ser dem i verkligheten sticker han iväg snabbt som ljuset och gömmer sig - och tvärvägrar sedan att flytta på sig. A giant fair play to you Viggo, you lofty dog!
Har jag någon gång sagt att djur - framför allt hundar är det bästa som finns?? Svar ja ;) Många gånger!


Lovely words
Postat av: Sara

Håller med, hundar är det bästa som finns ! :D

2012-02-25 @ 10:29:03
URL: http://saaran.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0