Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It is the little touches that make big differences, because people's lives are expressed in little details


Jag älskar att sitta och bläddra i inredningtidningar och detta är faktiskt ett intresse som kommit de senaste året. Innan köpte jag alltid modemagasin, numera letar jag efter Vogue, Vanity Fair och Harper´s Bazaar bland hyllorna, så att jag får en blandning av mode, världsnyheter, inredning, politik och intressanta intervjuer med alla olika sorters fascinerande människor som finns därute.
Och lika mycket, om inte ännu mer älskar jag inredningstidningar där Elle Interior ligger i topp. Men även svenska interiör magasin gillar jag att bläddra i.

För tillfället skulle detta, fotografierna nedan som jag hittade på en sida på internet (kommer inte ihåg vilken) vara den "perfekta" inredningen för min del :)
Ljusa och öppna rum med fräscha möbler i svart och vitt, samt lite ljusa och naturella färgklickar i form av kuddar, filtar (är helt galen i filtar av fårull just nu), prydnader och blombuketter.
Och det snyggaste av allt är att ha stora svart vita fotografier på väggarna :)

Det här skulle vara det perfekta huset bara ett stenkast från stranden i t.ex Cornwall i England eller Hampthons i USA.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0