Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Just because we can't be together doesn't mean I won't love you


Eftersom jag för tillfället befinner mig i hemma hos föräldrarna i Sverige, så skulle jag behöva en rejäl åktur för att komma till närmaste kust.
Annorlunda är det i Slovenien, där vi har ett hus vid kusten och spenderade hela sommarlov med att segla, snorkla, simma och allt vad man nu kan tänkas göra i havet :) 

Därför ser jag fram emot våren och sommaren, då jag kommer att kunna ta små spontana turer från huvudstaden ner till kusten.
Under hösten och vintern håller jag mig för det mesta i Ljubljana, men under andra delen av året blir det en och annan tur ner till havet, för att andas in den friska havsluften, äta en massa skaldjur, spendera tid med morföräldrarna och sakta men säkert förbereda sig inför sommaren som kommer :)

Portoroz

En av många bryggor i Portoroz, och räkröra till frukost. Några av alla saker jag tycker bäst om; hav och skaldjur.

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0