Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Remember the past, enjoy the present, dream about the future


Okey, nu har jag pausat bloggen lite igen. Jag antar att det kommer att vara så från och med. Jag kommer tyvärr inte att publicera inlägg och foton varenda dag, bara för att jag "måste". Istället kommer jag att gå efter magkänslan och lägga upp bilder bara när jag verkligen känner för det och är 100 procent nöjd (vilket jag aldrig är, men okej!)
Bloggen är nämligen för mig ett ställe där jag samlar saker jag älskar och betydelsfulla minnen (inte alla, för då hade jag bara fotograferat och varit inloggad på min sida och skrivit inlägg efter inlägg, från morgon till kväll).
Därför kommer jag hädanefter "vaska fram guldet" i mitt dagliga liv och dela med mig av det till er. Deal?

De senaste dagarna har vi haft härliga middagar, "gottat" oss framför bra filmer (tyvärr har det varit fler sämre filmer än bra, but what to do? :) och bara haft det allmänt bra och mysigt :)

Jag har jobbat lite också, igår t.ex hade jag ett längre arbetspass som nästan tog knäcken på mig! När mitt alarm satte igång vid 05.00 ramlade jag nästan ur sängen när jag skräckslaget "attackerade" nattduksbordet och min mobil, morgonen var ovanligt seg och en arbetskompis kommenterade mitt tillstånd med kommentaren: "du är inte riktigt dig själv idag, inte riktigt på hugget... du är nästan skrämmande...!"
You think
?? Efter klockan 14.00 blev det bara värre eftersom huvudvärken of the year kickade igång!
Ser sååå fram emot den kommande lönen...



Kanske min favorit middag genom tiderna! Jordgubbscider som apéritif , middag bestående av en grönsallad med gurka och tomater, mammas fantastiskt goda potatisgratäng, pappas stekta lax, avokadoröra och till efterrätt vit choklad mousse med physalis (som jag gjort :).
Älskar vit chokladmousse, om ni frågar mig är det den godaste efterrätten! Och helst ska man toppa den med någon syrlig frukt.

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0