Web Toolbar by Wibiya rosyred -

flyttdags...


...från ena bloggen till den andra. Jag har bestämt mig nu för att satsa på den andra och nya istället. Blev lite less på den här och när jag tittade tillbaka i arkivet, så var det bara att hålla sig för pannan :) Haha!

CLICK AWAY

Så att numera fortsätter jag att blogga på www.greatandsimplethings.blogg.se
Är inte helt färdig med designen och så, jag får ta det när jag hinner. Dessutom kanske jag inte kommer att blogga så ofta där eftersom jag inte är på blogghumör just nu - fast det kan ju ändras ganska snabbt :)

Det är alltid roligare och stressigare att hålla igång en blogg under våren och sommaren, eftersom man har så mycket roligt att göra, dagarna är längre vilket gör att man kan fotografera utan att brottas med tiden och mörkret, vilket i sig leder till intressantare fotografier (enligt mig ;)
Man har så mycket man vill dela med sig av, men så lite tid att göra det på!
Ska i alla fall föröska uppdatera så fort jag bara hinner, i alla fall en gång om dagen :)

Så med andra ord:
same shi... eh, stuff - but different!

CLICK HERE :)



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0