Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Right now I´m looking at you - and I can´t believe you don´t know you´re beautiful


Så var det dags att göra ännu ett collage vilket med andra ord betyder att ännu en månad det här året har passerat utan att jag riktigt hunnit förstå det...

Februari 2012 har helt igenom varit jättebra :) Första halvan dominerades av vackra vinterdagar där vi hade snötäckt mark och strålande solsken varenda dag i två hela veckor. Det ni, dra mig baklänges i en rostig barnvagn och kalla mig Olle, var inte dåligt för att vara vår del av Sverige ;)
Varje morgon under två veckors tid, direkt efter frukost kopplade jag hunden och så begav vi oss till "vår" sjö. Där knäppte jag också några av mina absoluta favoritbilder (vilket för somliga kan tyckas är ganska konstigt - att jag blev nöjd med bilderna alltså - eftersom de flesta vet att jag är oerhört självkritisk och blir aldrig 100 % nöjd med någonting.

Andra halvan bestod mer av grå och regniga dagar, då jag passade på att läsa/plugga/spela piano en hel del och stå och slava i köket - har kommit på så många nya recept :)

Och så hade vi skottdag i år också, får inte glömmas! En extra dag i året att ta vara på. Det var en extra bra skottdag eftersom jag kom med på blogg.se första sida, och läsarna och kommentarerna strömmade in under hela dagen.
Fick lite lätt hjärtklappning där på morgonen när jag loggade in på min sida och såg att ´statistik-pilen´ pekade rakt uppåt :)

TACK så jättemycket BLOGG.SE och TACK så himla mycket ALLA UNDERBARA LÄSARE som klickade sig in här och lämnade så fina kommentarer :)
En stor varm kram till alla er!






Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0