Web Toolbar by Wibiya rosyred -

But a little bit - just a part of me knows we don´t want to fight on


Hallå hallå :) Har haft en liten bloggpaus igen, behöver vara borta från datorn ibland (så gott det går vill säga) . Har också laddat upp inför Mello finalen idag!
Jag är super taggad, det känns nästan som om jag själv ska ställa mig på scenen i Globen. Helt ärligt; jag är SKIT-NER-VÖS! Min löjlighetes-faktor har ingen gräns!

Och jag har ju två klara favoriter - som jag har tjatat om vid flera tillfällen här - bestående av Ulrik Munther och Loreen. Varje gång jag hör Loreens låt håller jag på henne, men får dåligt samvete pga Munther, och så lyssnar jag på hans bidrag och tror stenhårt på honom. Sedan lyssnar jag på Loreen igen, och får nästan tårar i ögonen eftersom hennes låt är så underbar, och eftersom jag är medveten om att om hon vinner finalen idag så kommer hon att se till att Eurosong landar i Stockholm nästa år. Men jag önskar verkligen att Munther vinner det hela, det förtjänar han! Fast Loreen förtjänar det också. Kan man inte skicka två svenska bidrag till Baku???
Splittrad?? Kan man ju lungt säga!!

Nu är det två timmar innan hela "cirkusen" drar igång och jag längtar så jag dör. Samtidigt vill jag inte att finalen hålls idag - jag vill kunna ladda upp i någon vecka till, vill inte att allt ska vara över efter ikväll :(
Och y-e-s till er alla som undrar: jag är, har alltid varit och kommer troligtvis alltid att vara ett stort Melodifestivalen / Eurovision Song Contest freak! Så enkelt är det!
Dock måste jag erkänna att jag inte älskar det hela eftersom det skulle vara bra låtar inblandade - för jag gillar ungefär bara 3-5 låtar varje år - det är bara något speciellt med Melodifestivalen och ESC.
Fast Mello slår ju ESC alla dagar i veckan ;)

Nähä, nu ska jag fortsätta att ladda upp :)



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0