Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Sometimes you must choose your destiny


Först gör man nästan en face dive på trappan (täckt med is) när man blir beordrad att hämta tidningen på morgonen, sedan blir man nästan omkullvält av en liten hund på 10 kg när man stannar i en sekund för att ta fram bajspåsen från fickan och den lilla hunden blir så irriterad att han försöker "slå ner" en. När man kommer hem får man nästan en istapp i huvudet när man är så snäll och fyller på maten till fåglarna...
Det enda säkra är att stanna inne hela dagen. Större delen av förmiddagen befann jag mig i badrummet för lite hemma-spa...kände mig som pånyttfödd när jag steg ut i korridoren. Mamma envisades med att jag var därinne i två timmar! Yeah right...
Vidare så har jag inte gjort så mycket idag. Läst en del, spelat piano, fikat med familjen med österrikiska och italienska bakverk.
Nu har jag precis ätit en sallad som min syster gjort med sina kompisar som är här för en filmkväll (det enda man hör från vardagsrummet är skrik eftersom de kollar på skräckfilmer) och en skål med glass fick jag ner också.
Börjar känna mig en aning sömnig nu.
Ska ta och titta på en del musicvideos innan huvudet slår i kudden.
Jag ÄLSKAR Just the Way You Are med Bruno Mars :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0