Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Armani änglar

Sitter just nu med finputsningen av power-point presentationen om svenska maträtter, högtider och traditioner. Kan hela historien om varför Mårtensdagen firas nu i alla fall och pepparkakans historia :)
Skriver samtidigt lite mail för att fixa så mycket som möjligt innan Lucia uppträdanden kör igång. Gud, vad jag är taggad nu!
Lyssnar också på Il Divo (ohhh). Min mormor är Il Divo fantast och jag förstår henne...fullkomligt faktiskt! Jag får tårar i ögonen när jag lyssnar på de här två låtarna. Det gör gott i hjärtat :)
http://www.youtube.com/watch?v=VzB8xC_CwH8
http://www.youtube.com/watch?v=7qucX-ZIbMc

På tal om Il Divo, jag fick värsta idéen igår kväll om att vi skulle försöka hitta fyra änglalika hunkar som är lika bra på att sjunga som de ser ut som skulle vara med i vårt luciatåg. Eller ok, inte vara med i själva luciatåget, de skulle inte ha lucialinne och stjärngossestrut och så...de skulle helt plötsligt komma ut ur skuggan, ställa sig framför oss och sjunga några julsånger på italienska. 
Så jag skrev till min högra hand, eller det kanske är jag som är hennes högra hand, det sista stämmer bättre när det kommer till Lucia firandet i Slovenien och bad henne fixa fram fyra änglaliknande och änglasjungande killar i Armani-kostymer. Och fick tillbaka ett mail att hon verkligen känner några sådana (hon har kontakter hon i nöjesbranschen :). Oh, Gud...jag skämtade bara men nu när jag tänker på det; varför inte?? Tyvärr så kan de nog inte vara med i år eftersom det är fort kort varsel. Men nästa år, nästa år...next year it´s gonna be legen...wait for it...dary!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0