Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Headers - March

Ny månad, dags för en ny header. Alltså jag tröttnar på designen på min blogg så fort att det inte är normalt längre! Ibland sitter jag med mina fotografier och ska försöka redigera lite och organisera dem och sedan börjar jag göra en ny header...och kan knappt slita mig ifrån detta ständiga pyssel och huvudvärksframkallande "hobby"!

Förresten, vill ni veta en liten hemlis? ;)
Jag ska flytta till Looooondon! Om en månad! Whoppi :D 


På tal om London. April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill :)
Jag ska inte flytta till London (även om det inte låter så dumt just nu) och ja, jag erkänner, aprilskämtet var ganska dåligt! Har aldrig varit bra på det!



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0